Niesamowite GADŻETY DLA GRACZY z DRUKARKI 3D!

Opublikowany 23 wrz 2020
🧥 SKLEP Z CIUCHAMI I AKCESORIAMI www.smieszneciuszki.pl
💰 SKLEP Z GRAMI, KOD "DIS" ►www.g2a.com/r/disstream
👉ZOSTAW SUBA ►plthrow.info
🎵 Mój nowy profil na TikTok: DisStream
►www.tiktok.com/@disstream
📷 Mój instagram: DisStream
DisStream
⭐Mój fanpage:
DisStream/
👨‍👩‍👧‍👦 NASZA GRUPA (TESTERZY DISA)
groups/TesterzyDisa/
W dzisiejszym odcinku wydrukowałem GADŻETY DLA GRACZY Z DRUKARKI 3D! Co potrafi ta technologia? Czy gadżety okażą się przydatne? Oglądaj i sprawdź sam!

Komentarze

  • czemu na nowszych odcinkach masz czapke?

  • Fajne 👁️👄👁️

  • Dis to boomer z minecrafta

  • Zdejmij czapke na nowym filme

  • Kozak to była lampka i stojak na słuchawki jesteś najlepszy

  • Hlopie jak mogles nie grac w minecraft

  • omg, chopie, nie gadaj o czyms o czym nie masz pojecia. Prawie same glupoty gadasz, chyba zrobiles jeden wydruk i juz wielki "znafca" . Dziekuje za uwage, dobranoc

  • Ile za jaja?? Zfhfthxdhx

  • Poco podstawka pod większe słuchawki nie mają kabla

  • 9:54 XDDD

  • 😗😗😗

  • 😷💕

  • Nieeeee lepsze niż folia bombelkowa

  • Jak Dis mogłeś nie grać w minecrafta XD

  • 9:30 albo można wsiąść dwa opakowania ciastek lub dwie butelki i cyk dwa w jednym 😝😝😝

  • 14:00 no to teraz drukujemy kilof i kopiemy

  • To żelazo

  • czemu powiedziałeś 2 razy gejming czerwono czarny?

  • Kim był by dis jak by nie zrobił podstawki na telefon

  • Propozycja:Mógłbyś wydrukować drugą drukarkę 3d

  • a na taplet bo niekturzy grają na tapletach ja ja ale też na laptobie

  • 9:54 ja wiem że gaming jest czerwono czarny i ewentualnie czasem też czerwono czarny

  • Mam Nintendo 20 zł to jest za dużo więc warto wydać 600 zł na aliexpres i zrobić też inne nadruki

  • Mi się podoba

  • aha

  • Mi najbardziej podobało się stojak do słuchawek

  • KUP SOBIE LAMO

  • 15:50 ten wydruk kosztował kilka tysięcy bo nie każdy ma drukarkę 3d.

  • 14:57 super smash Bros ultimate a na kirbiego moja młodsza siostra mówi kotek xddd.

  • Ja gram na telefonie i ps5 a ten twuj mp5 to sztos

  • 9:27 ta mina XD

  • 6.35 Oxgen400 niewejdzie

  • Nie masz psychy by na 1mln 500 tyś kupić egzotyczne zwierzę

  • Co?

  • Co

  • A da się zrobić w drukarce 3D drukarka 3D

  • Te controlery od Nintendo nie musiś dopisać do niczego A bendzie nawet dobrze

  • jak nazywa się ten klej w sprayu

  • lampka

  • Mógł bym za muwić u ciebie ta poctawke pod laptopa?

  • 9:55 Czy ja usłyszałem 2 razy słowo czerwono czarny ??? 🤨

  • 15:09 tylko ps

  • Dis i ledy😍

  • Rzut fajną z z gry fnaf-a na drukarce 3D

  • Dawaj coś z lola wydrukuj nwm jakąś lilię lub Hecarima.

  • nagraj odcinek z anią

  • Z tą podstawką pod laptop można terz oglondać

  • jeb** disa

  • 13:16 to jest redstone a nie kawałek węgla XD

  • Tamto tło lepsze..

  • Kiedy I have dream

  • 7:41 to się nazywa PODPORA a i w enderze wymień sobie chłodzenie i podnieś stół bo ci się wydruki odklejeją. Protip z pla ani petg nie drukuje się w zabudowie. Jak chcesz używać tej niesamowitej konstrukcji to zamonruj wentylator do wietrzebia albo ją otwórz bo będą problemy z drukiem w powietrzu. Absu się nie chłodzi i w tedy taka "dwó-stolikowa" konstrukcja ma sens bo ciepło trzeba w tedy trzymać.

  • Pls wydrukuj mini czaszkę wilka

  • Konkurs na drukarkę 3d plthrow.info/my/wideo/26xxnYObq5-XZ6s.html

  • taaaaaak jahce mieci diament minecraftowy

  • Disu ile bierzesz za zamuwienia bo lampka czadowa ( 14:00 ) jakby takie były na smieszneciuszki.pl to pewnie bym kupił

  • Nagrywaj więcej takich filmów bo był fajny

  • 9:59 Czerwono czarny czasami terz CZERWONO CZARNY XD

  • Więcej

  • Dis jak byś grał w minecraft to byś sobie zepsół dzieciństwo.

  • Mama: "dzwoni" Norbert: Halo? Mama: Część synku co robisz Norbert: Wiesz mamo, obieram Mama:"w myślach" o wkońcu robi coś pożytecznego Norbert: A co chciałaś? Mama: Wiesz? Już nic. A co obierasz Norbert: yyyyyy wydruki 3d? Mama:"w myślach" Acha

  • jakiej drukarki używasz???

  • 11:30 to prędzej na tableta

  • Ej propozyvja wydrukuj wszystkie klawisze do klawki i zrub losowanie

  • Kozak!

  • Ty Norbi schudłeś czy to te twoje koszulki? :) Fajny filmik.

  • Ja myślałem że przemo

  • 2:01 PLA PETG

  • 70 mld złotych straconych przez Sasina też nie widać.. to znaczy że ich nie ma i nie było?

  • Mogę szablon do tej lampki wszystko tylko nie ten zielony

  • Gratuluję 1miliona

  • naj bardziej podobała mi się lampka

  • Sprzedawaj takie gadżety na sklepie

  • 9:07 ja mam steelseries actis 1 i 3

    • To czerwony to redstown a wengiel jest czarny

  • Jld ja lubię disa od teraz taki skrót

    • Wydrukuj na 3d oponie do mustanga

  • lampka jest super

  • 9:53 do 10:00 "A ja wiem że gaming jest czerwono-czarny, czasem również czerwono-czarny" XD

  • Ja nigdy nie miałem problemu ze słuchawkami, wystarczy je umiejętnie związać

    • Gdyby ktoś chciał żeby mu coś wydrukować za drobną opłatą to napisz coś w komentarzu.

  • Czego nie widać tego nie ma Dis 2020

    • Polecam klej termo 3D drukarkowym

  • Jeszcze tylko dla ciebie 10 milionów I 100 milionów czyli diament i rubin

  • Konkurs na bon do Rossmanna o wartości 250zł.Wystarczy się zarejestrować i potwierdzić e-mail extra-konkursy.online/

  • Zrobisz coś na Xbox

  • 9.58 gaming to czerwono czarny ewentualnie czerwono czarny XD

  • Gratuluje1 M Dis

  • 8:32 tylko mi to wygląda na podstawkę do monitora XD

  • Można użyć rzywicy lub szpachlówka do wygładzenia i sklejenia materiału

  • Każdy Polak powinien obejrzeć to video i przekazać link wszystkim swoim znajomym: plthrow.info/my/wideo/vKqggoC7kb6sdGQ.html

  • Wydrukuj na 3d oponie do mustanga

  • To czerwony to redstown a wengiel jest czarny

    • Taki protip. Kup sobie płyn do mycia szyb i czyść nim stół na którym drukujwsz

  • Dałem subika dis :)

  • A mam pytanie zrobisz eevee ?

  • Polecam klej termo 3D drukarkowym

  • Gdyby ktoś chciał żeby mu coś wydrukować za drobną opłatą to napisz coś w komentarzu.

  • Fajny odcinek. Fajnie byłoby jakbyś jeszcze w opisie dał linki do modeli 3d. :)

  • Wszystkie te rzeczy są niepotrzebne do niczego. Mam słuchawki, laptop, telefon i Switcha ale niczego z tego filmu nigdy bym nie użył

  • Wszystkie te rzeczy są niepotrzebne do niczego. Mam słuchawki, laptop, telefon i Switcha ale niczego z tego filmu nigdy bym nie użył

    • Dis kocham Cię ❤️❤️❤️

  • B-)

  • 4:45 ja noszę w worku versace wiec taki to lipa

    • @huttio srreu ty

    • Ten stojak na słuchawki byłby lepszy gdyby było jakieś zaglebienie bo jak jest tak jak teraz to słuchawki mogą się zsunąć

  • Polaczki muszą wszystko z zagranicy ściągać plthrow.info/my/wideo/0m2HgJy8tcyraYk.html

  • jestesi ok

    • 9:27 ale po co do sklepu i po co drukować skoro widelce działają